HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Átkozott az a férfi, a ki emberben bízik (Jer.17.5.)

2011.02.06. 22:19 Czimby

Az elmúlt sok-sok év alatt többször felfigyeltem arra, hogy Isten "csínján" bánik azzal, hogy a nehézségeimben kitől, mikor kapok segítséget. Valahogy mindig csak bizonyos mértékben engedte meg, hogy valaki a problémáimmal foglalkozzon. Valahogy mindig földrajzilag vagy egyéb módon távol kerülnek tőlem azok az emberek, akikhez a bajaimmal fordulhatnék.

Néha kicsit "furcsa" is ez. Mikor pár éve a jelenlegi gyülekezetbe kerültem, eleve már nem is gondoltam arra, hogy majd megkeresek ott vezetőket vagy egyéb embereket és a nehézségeimről beszélek nekik. De ha akartam volna, se engedte volna ezt Isten. Egyrészt részben az a tapasztalatom hosszú távon, hogy az én nehézségeim eléggé különösek, és azokat ember úgyse érti meg, és maximum valami sablon választ próbál adni rá. Mégis, azért akad egy-egy ember, akihez tudom, hogy bármikor fordulhatok (persze a gyüliben lényegében bármikor bárkihez fordulhatnék), de egyre azt látom, mintha ezek az emberek is egyre kevésbé lennének számomra elérhetők, különböző összetett okokból.

De egy valaki mindig hozzáférhető marad számomra: a Szentlélek. Isten azt akarja, hogy csak Őbenne bízzak, csak Ővele együttműködve oldjam meg a problémáimat is. Nem olyan régen írtam egy esetről (ebben a bejegyzésben), hogy egy angyal megjelent és levett rólam terheket. Talán nem kell bizonygatni, hogy itt már igencsak lehetett valami "levennivaló" rajtam, ha Isten ilyen szokatlan módon avatkozott be. Mégis, inkább küld egy angyalt, mint hogy egy ember által nyújtson segítséget.

Ebben a bejegyzésben arról írok, hogy nem volt internet egyik este. Interneten keresztül is tartom a kapcsolatot néhány emberrel, és ezzel az internetproblémával arra is akart még Isten rámutatni, hogy ezek az emberek ne legyenek számomra túl fontosak.

Újra levonom a tanulságot: senki ember nem azért van, hogy bármit is segítsen rajtam, nem láthatom ezt semelyik embertársamban. Az embertársaimban sosem nézhetem azt, hogy mit tudnak vajon segíteni nekem, hanem csak azt, hogy én mit tudok segíteni nekik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr222643270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása