HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Isten és az Internet

2011.02.02. 02:27 Czimby

Két blogbejegyzést kéne most írnom egyszerre. Azért, mert amikor Isten szól, amikor enni ad a mennyei kenyérből, valamikor nem csak egyetlen falatot ad, hanem többfogásos vacsorát.

Este valami porszem került az operációs rendszer gépezetébe, így nem volt internet, és nem tudtam rájönni, hogy miért. Elszöszmötöltem a hálózati kártya telepítőprogramjával és még más dolgokkal, de semmi eredmény nem volt. Végül úgy döntöttem, holnapra halasztom a további próbálkozásaimat. Lefekvéshez kezdtem készülődni, közben imádkoztam valamiért. Ahogy imádkozom, felmerülnek bennem gondolatok, kérdések Istenhez az aznap esti gyülekezeti alkalom kapcsán és Isten is kezdett szólni hozzám ezzel kapcsolatban. Hirtelen arra jöttem rá, hogy amit kérdeztem és amit Isten válaszolni kezdett, az a szituáció alkalmazható az internetes probléma megoldására is, bár nem erről kérdeztem Istent. Arról kezdtem kérdezni Istent, hogy ha tudjuk, hogy Ő a gyógyító, szabadító, akkor hogy lehet, hogy hiába kérjük Tőle a gyógyulást, szabadulást addig, amíg ki nem mondjuk, hogy legyen meg az Ő akarata és lemondunk arról, hogy meggyógyuljunk, megszabaduljunk. Magyarán: mihelyst leteszünk valamit a kezébe és nem ragaszkodunk már az adott dologhoz, akkor megadja nekünk. Kicsit zavaros volt ez a téma (erről kéne most jelen bejegyzéssel párhuzamosan a másik bejegyzést írnom).
Ahogy ezen gondolkoztam és Isten kezdte a válaszát közölni velem, azt éreztem, le kéne ezt írnom ide a blogba. Na, de internet nincs. Mégis, ezt jó lenne leírni. Úgy gondoltam, hogy nem adom fel, még egy próbát megér az egész és újra leültem a gép elé. Ezalatt az is eszembe jutott, hogy túl sokat jelent számomra az internet és némiképp internetfüggő vagyok, ami Isten előtt nyilván nem kedves. "Megtagadom Jézus nevében az internetfüggőséget" - kimondtam. Egy kicsit próbálkoztam még az internetkapcsolat helyreállításával, és meglepő módon sikerült, visszajött a net.
Ehhez arra volt szükség, hogy valami Isten előtt is kedves dologra akarjam a netet használni, és megadta. Ugyanakkor szembesültem azzal, hogy túl sokat jelent számomra az internet és ez az eset kicsit megszégyenített, elgondolkodtatott, és ezentúl már lelkiismeret-furdalásom lenne annyit internetezni, mint eddig, úgy érzem. Remélem, sikerül megváltoznom és az internetnek kisebb jelentőséget tulajdonítanom.
Szóval ilyen esetekben nem arra kell gondolni, hogy átok van rajtunk vagy a számítógépen, hanem azt kell próbálni megérteni, Isten mit akar formálni rajtunk, mire akar megtanítani azzal, ha valami hasonló bosszantó dolog történik.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr582632491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.06.07. 18:21:02

Ez nekem is ismétlődő próbám volt,-ismerős szitu. Köszönöm,hogy Megírtad!
süti beállítások módosítása