HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Az Ige - öröm

2011.06.05. 22:12 Czimby

Jó pár éve a bibliaolvasás nem tartozik az erősségeim közé, valamiért nem megy úgy, ahogy kéne, ahogy talán régebben ment. Kb. egy hete találtam viszont rá egy internetes rádióra, a Bibliarádióra. A Bibliából olvasnak ott fel hosszabb részeket, és a szöveg is olvasható közben a képernyőn. Elkezdtem ezt nézni, hallgatni, és azt vettem észre, hogy az Úr szól hozzám az Ige által. Ilyen főleg csak istentiszteleteken történ eddig. Megtetszett ez a rádió és gyakran megy a háttérben azóta, akkor is, amikor annyira nem is figyelek oda. Egyszer csak azon kapom magam, hogy egész jó kedvem lett attól, amit hallgatok: Jézus valamelyik csodájáról volt szó, és felelevenedett előttem, hogy velem is történtek csodák, és amit hallok éppen, az is igaz kell, hogy legyen.

Valami nem stimmelt bennem régebben az olvasott Igéhez való viszonyomban, nem láttam benne fantáziát, nem fogott meg, unalmasnak tűnt. De megértettem újra, hogy az Ige egyfajta öröm is egyben, Szentlélek általi öröm. Jó lesz hozzászoknom, hogy az Ige örömmel jár együtt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr52960313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása