HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Isten újra meg újra elmondja ugyanazt, ha kell

2009.01.15. 03:06 Czimby

Ha egy szövegben, mondaton belül véletlenül kétszer kétszer szerepel ugyanaz a szó véletlenül, akkor rögtön arra gondolunk, hogy nem szándékosan írták le kétszer, hanem tévedésből. Hiszen az ember is ugyanúgy, vagy talán még jobban megértené a mondatot, ha nem szerepelne benne ugyanaz a szó kétszer. Egy józan ember így gondolkodik erről.

Pár hete istentiszteletre úgy mentem, hogy tudtam, hogy régebben Isten miket mondott nekem, mikre vezetett el, és akartam is ezekhez tartani magam, mégsem ment. Erre istentiszteleten "véletlenül" elmondják ugyanazokat a dolgokat, mint amiket én tudtam, hogy azokhoz kell tartanom magam. Amit eddig más csatornán keresztül értetett meg velem az Úr, most elmondta istentiszteleten keresztül is. Nem értettem, miért jó ez, hiszen ezek fontosságával úgy éreztem, teljesen tisztában vagyok és tudatosan törekedtem is ezekre.

Természetesen a galamb és a szarka esete is terítékre került, amikor is a galamb a szarka fészeképítési tanácsaira állandóan azt mondja, hogy "túúúdom, túúúdom". Persze ezt akkor nem vonatkoztattam magamra, s amikor következő istentiszteleten megint csak a szarka és a galamb sztorijával jöttek, megértettem, hogy ez rám vonatkozik.

Időnként elkeserít, hogy Isten már megmutatott nekem valamit, de újra kell mondania, mert valahogy kiesett. Ilyenkor kicsit elszégyellem magam, hogy csak ilyen vagyok, bár lehet, hogy nem is kéne. Viszont még érdekesebb, amikor teljesen tisztában vagyok azzal, hogy Isten mit vár tőlem, de valamiért nem tudom magam tartani hozzá, és erre az a válasza, hogy újra elmondja, hogy mit vár tőlem. És ami még érdekesebb, hogy ez hatásos, ezáltal újra képessé válok azt tenni, amit mond nekem. Először felháborodtam, hogy milyen dolog már, hogy megint ezzel jön, amikor ezt túúúdom, mondjon valami mást, de aztán megértettem, nincs ebben semmi rossz, mert nem csak újra elmondja, de ezzel együtt erőt is ad, a jelenlétét. Közvetlenül talán nem is a szavában van a megoldás, hanem abban az erőben, ami a szavát kíséri. Emberileg kicsit nehéz ezt megérteni. Bár embereknél is előfordulhat, hogy valakiben akkora szeretet van, hogy szinte mindegy, hogy mit mond, mert a szeretet átjön a szaván.

Nem tudom, szégyelljem-e magam miatta vagy örüljek-e annak, hogy kb. fél éve Isten ugyanazt a három dolgot sulykolja számomra. Végülis jó, hogy nem fárad bele, hanem kész elmondani ugyanazt többször is, de még jobb lenne Neki is, ha már valami mást mondhatna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr65878843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása