HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Amikor szól az Úr

2024.10.06. 18:25 Czimby

Talán nagyon ígéretesnek tűnik ez a cím, de lehet, csalódást okozok. Nem azt fogom most leírni, hogyan szól az Úr, és nem receptet adok arra, hogyan érhető el, hogy szóljon, halljuk a hangját. Csak egy legutóbbi félig-megtapasztalásomat írom le. Korábban írtam arról, hogy álom által szólt az Úr hozzám többször is.

Mostanában igyekszem több időt tölteni az Úrral. Ez okoz valamifélre érzelmi állapotot is, vagy ahhoz hasonlót, akár odafigyelek erre, akár nem, akár feltűnik, akár nem. Idővel viszont feltűnik, de nem közvetlenül. Egy régebbi „érzelmi állapotom" eszembe jut, vagy az életem, vagy a tetteim, amiket a régebbi „érzelmi állapotom" alatt éltem, csináltam. Ezáltal a jelenlegi, az Úrhoz közeli állapotomban átélt „érzelmi állapotomat" összehasonlítom akaratlanul is a régebbi „érzelmi állapotommal", és így feltűnik valami magammal kapcsolatban. Valami ilyesmi történt egy hete, de az is lehet, hogy kettő. Hogy pontosan mire jöttem rá akkor, mit mutatott meg nekem az Úr? Sajnos még ezt sem tudom. Éppen feküdtem és már majdnem aludtam, és képtelen voltam felkelni leírni. Belegondoltam abba is, egyáltalán hogyan írnám le. Ott volt előttem az az állapot, amiben akkor vagyok éppen, és egy régebbi állapotom, amit meg se tudtam volna fogalmazni. Ha előttem lenne a füzet vagy a billentyűzet, egyáltalán mit írhatnék bele? Ezt se tudtam. Lehet, hogy ha elkezdtem volna írni, akkor idővel jött volna a többi. Vagy nem. Ezt lehet, nem tudom meg, de még az is lehet, hogy igen. Egyelőre itt tartok. Másnap már füzetet és tollat is készítettem az ágyam mellé, de a következő napokban még ezt is elfelejtettem. Valami majd csak lesz azért.

Lehet, túl sok zagyvaság pörög a gondolataimban, amikor ébren vagyok. Amikor aludni megyek, akkor kezd kuss lenni, és akkor lehetne hallani azt a halk, szelíd hangot, ami az Úr hangja. Még kicsit gyakorolni kell a gondolatok intenzív áramlásának megfékezését, vagy valami ilyesmit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr2218702056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása