HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Élők napja - halottak napja helyett

2010.10.22. 16:12 Czimby

Egy internetes közösségi oldalon feltett valaki egy olyasmi kérdést, hogy Egyedül is lehet-e a szellemidéző táblát használni? vagy valami hasonlót. Ehhez a kérdéshez többen hozzászóltak, a legtöbben persze poént csináltak a dologból, mások nem normálisnak tartották azt, aki hisz a szellemekben, stb. Minthogy keresztény vagyok és tudom, hogy a szellemidézéskor valójában mi is történik, és ez hogyan hat az emberre, aki szellemet idéz, és hogy a Biblia ezt bűnnek nevezi, gondoltam, írok ennek az illetőnek, aki a kérdést feltette. Nem gondoltam, hogy levelem nála ekkora nyitottságra talál. Beleegyezésével berakom ide a levelezésünket.

 

Szia!
Hozzászólogattam a körkérdésedhez. Külön nem kérdezted a szellemidézésről az emberek véleményét, de gondoltam, írok. Persze te tudod, mit csinálsz, nem akarnám megmondani neked, hogy mit csinálj, mit ne. De tényleg, komolyan veszélyes dolog ez, nem játék. Van a neten egy történet szellemidézéssel kapcsolatban, elég negatív következményei voltak az illetőre, de végül helyreálltak a dolgok. Nem akarnám a frászt hozni rád, ezért most nem linkelem be egyelőre.
Mindenesetre érdekelne, eddig voltak-e ilyen szellemidézős próbálkozásaid és hogy volt-e negatív következménye már. Nekem valahogy az a gyanúm, hogy igen. Szívesen venném, ha megosztanád velem, ha nyitott vagy rá. Többek között általában félelmek kezdik gyötörni az embert, főleg éjszaka, miután szellemet idézett, és ennél sokkal rosszabbá is válhat a helyzet. De van megoldás, meg lehet szabadulni ettől.
Egyébként én kereszténynek vallom magam és a világképemben a szellemekről is van egy jól kialakult képem és egyáltalán nem tartom kitalációnak a létezésüket. Ezért is mondom azt, hogy ilyennel nem szabad játszani.
Remélem, nem zavartalak levelemmel.
További szép napot!

 

Sya!
Nos, lehet hülyének fogsz tartani, de 2 dolog miatt szeretnék szellemet idézni...
Az egyik: nagypapám úgy halt meg másfél éve, h el sem búcsúzott tőlem, és az utolsó mondata ez volt hozzám: "Takarodj innen a f*szba".... el volt borulva szó szerint az agya, mert daganatos volt...áttétes rákja volt, ami az összes szervét megtámadta, így többek között az agyát is. E mondata után 4 napig húzta...és a kórházban meghalt. Csak el szeretnék tőle búcsúzni! :(
A másik: az Avenged Sevenfold dobosa tavaly december 28-án meghalt, és vele szeretnék kapcsolatba lépni... Személyesen sajnos nem találkoztam vele, úgy értem, egyetlen koncertjén sem voltam az A7X-nek, de szerettem volna elmenni, és amikor idén januárban megláttam a neten a dobos (The Rev) halálhírét, a szívem egyből összeszorult, és egész nap csak zokogtam. Se édesanyám, sem a nővérem nem tudtak megvigasztalni, így hát gyújtottunk érte egy gyertyát, és vmennyire meg tudtam nyugodni, de másnap, amikor felkeltem, olyan érzésem volt, mintha az egyik legjobb barátomat veszítettem volna el. :'(
Én eleve érzékeny lelkű ember vagyok, és tudom milyen az, amikor fáj a szívem vmi vagy vki iránt...De ez az érzés teljesen más volt, amit azóta a reggel óta érzek, ahányszor csak Rev-re gondolok. Nem azért van, mert magamra veszem a halálát vagy túlreagálom a dolgokat. Nem. Ez más. Érzem. Ezt.....egyszerűen nem tudom szavakba önteni....:'( Mert az már nagyon hosszú lenne, ha megpróbálnám elmagyarázni.
De kb. ennyi, ami érdekel. És ha megkérhetlek, és ilyen téren megbízhatok benned, ne add ki a "nyilvánosságnak", úgy értem, HotDogon...Nem szeretném, ha röhögnének rajtam, vagy ha dilisnek néznének, mert ezt mind én érzem, nem kitalálom.

 

Szia!
Köszönöm a bizalmat! Nem nézlek hülyének ezek miatt és nem is fogom a hotdogon ezt másoknak elmondani.
Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok nagyapáddal és azzal a dobossal is.
Nem tudom, milyen világnézetű vagy, én nem is akarnám a nézeteimet ráderőltetni. A Biblia szerint nem lehetséges kapcsolatba kerülni halottakkal, nincs átjárás evilág és a halottak között. Mégis történhetnek megmagyarázhatatlan jelenségek, amikor ilyennel valaki megpróbálkozik, aminek megint megvan a maga oka. Nem tudom, ez most neked mennyire lesz hihető. Biztos engem is bolondnak néznének egyesek, amiért Istenben hiszek, és hogy az ördög és szolgái, a démonok létezését is hiszem. Itt a Földön szellemi lényekkel csak kétfélével léphetünk kapcsolatba: Istennel, pontosabban a Szentlélekkel, valamint démonokkal. Olyan, hogy "halottak szellemei" valójában nem létezik: a démonok tönkre akarják tenni az embereket és némelyek közülük kiadja magát halottak szellemének: amikor szellemet idéz valaki és valami szellemi lény valóban megnyilvánul, az nem a halott szelleme, hanem egy hazug démon, aki a halott szellemének adja ki magát. Persze ezek a természetfeletti lények (ahogy Isten is) sokmindent tudnak rólunk így a halottról is rendelkeznek olyan információkkal, amiket esetleg csak egy-két ember tud róla, így könnyen át tudják verni az embert és kiadják magukat a halott szellemének. Ezek a démonok az ember lelki problémáit használják ki, így pl. egy hozzátartozó elvesztése, a gyász kapóra jön nekik arra, hogy kapcsolatba lépjenek az emberrel és így negatív módon hassanak rá, az őrületbe kergessék.
Teljesen érthető, hogy ilyenkor az ember magába zuhan és fáj neki, ha elveszt valakit. De ezen idővel túl kell lépni. Nem a halottakkal kell foglalkozni, hanem az élőkkel, akik itt vannak közöttünk. A halottakkal mi már nem tudunk mit kezdeni, nem tudunk nekik segíteni, az élőknek viszont igen. Ezt tudom javasolni neked is, ne foglalkozz a halottakkal, inkább az élőkkel, és ez neked is nagyobb örömöt fog okozni. Persze érthető, ha ez nem megy azonnal.
A Biblia azt írja, hogy Isten előtt utálatos többek között a szellemektől tudakozódás és a halottidézés. Isten azért akar ettől megóvni minket, hogy a démonok ne tudjanak tönkretenni, a saját védelmünk érdekében kéri ezt tőlünk, nekünk akar ezzel jót. De ha eddig ezt is tetted, ne gondold, hogy Isten elfordul tőled és nem szeret. Szeret, és szeretné, ha ez a dolog megváltozna nálad. Ebben talán csak Ő tud segíteni.

Most nem akar bejönni az oldal, amin az az írás van, amiről beszéltem. Ha érdekel, majd legközelebb elküldöm. Egy igaz történet van rajta egyébként, amikor néhányan szellemet idéztek, elmeséli az illető ennek a negatív következményeit, hogy pszichiátriára került, meg hogy milyen természetfeletti dolgok történtek közben, majd azt is, hogy Isten hogyan szabadította meg ebből.

Így hirtelen ezeket tudtam írni. Remélem, segítenek valamit és mielőbb túl fogod tudni tenni magad azokon a negatív dolgokon, amikről írtál.

Nem tudom, így hirtelen mennyire emészthető ez a sok minden, amit írtam.

Tamás

 

Sya!
Ha már a vallásomról érdeklődsz, én is ugyanúgy hiszek Istenben! :) Nagyon sokszor imádkozom hozzá, hogy legyen erőm végigcsinálni a nehéz napokat, legyen erőm megoldani a problémákat. És mit mondjak, néha tényleg sikerül! Így, hogy most felvilágosítottál a démonokról, sokkal tisztábban látom a szellemidézéssel kapcsolatos dolgokat, szóval ezer köszönet!!!!!!!!!
Eddig igazából kicsit bezárkózott voltam, de most, hogy így elmagyaráztál sokmindent, többek között azt is, hogy inkább foglalkozzak az élőkkel...hát, valóban igazad van! Akik meghaltak, már meghaltak, örök nyugalomra tértek (remélem), és az élők tényleg sokkal nagyobb örömet tudnak okozni. Mert ha állandóan csak azzal foglalkoznék, hogy ki miért halt meg, hogyan, stb, teljesen befordulnék. Látod, te pontosan ettől mentettél meg, hálás vagyok érte! Mert már néha-néha a kibukás és az idegösszeomlás szélén álltam...:S
Szóval tényleg, nagyon sokat segítettél mindezzel, amit leírtál nekem, nem is tudom hogyan köszönjem meg kellőképpen...:$
De azért, ha gondolod, azt az oldalt elküldheted, kíváncsi lennék rá, mi is a történet.:)

Még egyszer köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
 

 

Szia!
Nagyon örülök én is, hogy ennyit segített a levelem! Nem is gondoltam, hogy ennyire nyitott leszel arra, amit írok. Tényleg örülök, hogy be tudtad fogadni, amit írtam és hogy ez fel is szabadított, pont ez volt a célom, de nem gondoltam volna, hogy ez ilyen könnyen fog menni, szóval nagyon örülök neked.

Elképzelhető, hogy az ördög nem adja fel és továbbra is rá akar majd venni, hogy halottakkal, szellemidézéssel foglalkozz. Akár barátokon, embereken keresztül, akár máshonnan jöhetnek ilyen kísértések, hogy azt mondják, nyugodtan foglalkozz ezzel, mert tök érdekes. Ilyenkor gondolj arra, milyen felszabadító volt az, hogy ettől elfordultál és hogy milyen állapotba is akart téged juttatni ez az egész. Ha mások nem is hiszik el, ha mondod nekik, azzal ne foglalkozz, nem baj, nem mindenki tudja ezeket a dolgokat befogadni. Szerintem biztos vannak, akik nem hinnék el neked ezt az egészet. De ha szóba kerül, tényleg jó, ha mondod másoknak, hogy inkább az élőkkel kell foglalkozni - ha mások befogadják ezt, akkor jó, ha pedig nem, hát nem, ne vedd a szívedre, nem a te hibád, ha mások nem nyitottak erre. A befordulás és az idegösszeomlás szélén állás, ami volt, megint olyan dolog, amit mások talán el sem hisznek, vagy azt is mondhatják erre, hogy gyenge vagy, amiért így hatnak rád ezek a dolgok, vagy azt is mondhatják erre, hogy annak az állapotodnak valami más oka volt. Ezekkel sem kell foglalkozni. Nem te vagy gyenge, hanem egy természetes velejárója, hogy ha valaki halottakkal, szellemidézéssel foglalkozik, azt lelkileg megviseli. Van, akit látszólag nem visel meg - ha ilyennel találkoznál, ne dőlj be neki, az ilyen ember életén is megvannak ezek a negatív gyümölcsök, csak esetleg másképp, vagy nem akarja az illető beismerni.

Itt van a történet, amiről beszéltem:
http://www.hit.hu/csodak/elni-kell-nagyon-kell-elni (Szerk.: A link azóta már nem működik.)

Ha gondolod, jelölj be barátnak vagy ismerősnek és ha van valami, írj nyugodtan!
Egyébként Jézus az, aki legyőzte a gonoszt, a te életedben is, neki adhatsz hálát ezért az egészért. Ő szólja az élet beszédét és mondja, hogy engedjük, hogy a halottak temessék el az ő halottaikat, mi ne foglalkozzunk velük, mi Őt kövessük. Ő váltott meg a kereszten minden bűntől és átoktól, hogy üdvösségünk lehessen, ha ezt elfogadjuk. Ő kínál egy új életet, hogy ne bűnöknek éljünk és azoknak a rossz dolgoknak, amikkel régebben foglalkoztunk, hanem új életet kezdjünk, Ővele. Ő az összes bűnödet megbocsátja, ha kéred, a szellemidézést is, és új életed ad helyette, amiben nincs a bűnök miatt befordulás és hasonló. Ő feltámadt, mi is feltámadhatunk egy új életre. Ha érdekel, majd próbálhatok még írni erről a témáról.

Isten áldjon!

Sya!
Elolvastam a linket, valóban nagyon érdekes, és egyben félelmetes is, mert ha belegondolok, hogy én is juthattam volna eddig, az nagyon megrémít :S
Rendben, ismerősnek bejelöllek, és nagyon szépen köszönöm eddigi bizalmadat, és a rengeteg segítségedet!!!!!! Ezért örökké hálás leszek neked!!!!!!!:)


Szia!
Nagyon szívesen, de ne nekem legyél hálás, hanem Istennek! :) Én csak közvetítettem azt, ahogy Ő látja ezt a dolgot, ezért is vagyok, ezért vagyunk mi hívők, ill. ezért lennénk. Kötelességünk, de örömmel tesszük. Én csak egy eszköz voltam ebben az egészben. Te pedig nagyon nyitott voltál arra, amit írtam, erre nem is számítottam, ennek meg én örülök és ezért én is hálás vagyok nagyon. Számomra nagy öröm, hogy ekkora segítséget jelentettek neked leveleim, nem is számítottam rá.
Egy kérdésem lenne még: a blogomra feltehetném a levelezésünket, ill. abból részleteket? Természetesen névtelenül. Nem itt a HD-n a blogomra, van egy külön blogom. Mások számára is tanulságos lenne ez az eseted. Itt a HD-n természetesen nem említem a dolgot senkinek.
Meg egy javaslat: szerintem töröld a szellemidézős táblával kapcsolatos körkérdésedet. És látom, van egy másik démonidézős körkérdésed, a helyedben ezt is törölném. Persze ez csak javaslat, te döntöd el, törlöd-e vagy nem. És ha vannak otthon ezzel kapcsolatos dolgaid, akár olyan táblád, vagy szellemidézéssel kapcsolatos könyvek, azoktól is a helyedben én megszabadulnék. Ha így látod már, hogy nem érdemes ezzel foglalkozni, érdemes teljesen lezárni így is életedben ezt a szakaszt. Az ilyen könyvek és egyéb tárgyak téged is visszahúzhatnak, és másokra is rossz hatással lehet, ha a kezükbe kerül. Ezért jobb teljesen megsemmisíteni ezeket, nem csak simán kidobni.
Olvasom a profilodon, hogy lelkileg nem vagy túl jól. Remélem, ez változni fog, talán már változott is. Ha továbbra is megtisztelsz bizalmaddal, szívesen beszélgetnék veled erről is. Egyben biztos vagyok: Isten teljesen helyre akarja állítani az életed!
Egyébként miskolci vagy? Csak mert én Miskolcon tanulok.


Sya!
Igen, miskolci vagyok. :) Istennek is hálás vagyok, de neked is, hiszen te osztottad meg mindezt velem! :)
A körkérdéseket törölni fogom, könyveim ezzel kapcsolatban szerencsére nincsenek.
A blogodra pedig persze, nyugodtan felteheted a levelezésünket, mert az csak öröm lenne számomra, ha ebből tanulhatnának mások is. :)
És a bizalmam örökre megmarad feléd!!! :)

Szólj hozzá!

Címkék: napja szellemidézés halottak

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr772391168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása