HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Amikor két szál összefut

2010.05.16. 23:28 Czimby

A mögöttem lévő napon egyszer csak megvilágosodtam egy szituációban, megértettem valamit az életemmel kapcsolatban, miért úgy van, ahogy van, miért van egy bizonyos nehézség az életemben.

Már korábban rájöttem, hogy Isten hosszútűrésre, türelemre akar tanítani engem egy bizonyos dologgal kapcsolatban a munkahelyemen. Ma jöttem rá, hogy életemnek egy másik területén is szükségem van hosszútűrésre, többre, mint a munkahelyemen. És megértettem, hogy ezen a másik területen ezt hogyan tudom megvalósítani, merthogy eddig ezt nagyjából sosem sikerült megvalósítanom: ugyanúgy, mint a munkahelyemen: azt kell csak gondolnom, hogy a munkahelyemen vagyok, ahol már sokszor béketűréssel tudok reagálni akkor is, amikor régebben nem tudtam, s így a másik helyen is könnyebben fog menni.

Hát ezért vannak ezek a nehézségek a munkahelyemen. Most már értem. Erre akar tanítani vele az Úr, képessé tenni egy bizonyos másik szituációban is béketűrőnek lenni. Ez másként nem ment volna.

Lehetséges, hogy életünk különböző területein (pl. család, munkahely, barátok) hasonló nehézségek érnek minket és ezt egy darabig észre sem vesszük. Később, miután az egyikben sikerül megállnunk erősebben, rájövünk, hogy a másikban is meg tudunk állni, ahol azelőtt azt gondoltuk volna, hogy nem fog menni.
Hasonló lehet ez Dávid Góliáttal folytatott harcához. Dávid "betárazott" öt darab követ, melyek közül az egyikkel telibetalálta Góliátot. Ezek a kövek nem mások, mint a Szellem gyümölcsei lehetnek, ill. Isten iránti hűségünk, bizalmunk, engedelmességünk, alázatunk. Másik kő lehet a hosszútűrés, szeretet. Életünk nehézségeinek szimbóluma lehet Góliát, egy óriás, amit az ilyen fegyverekkel, kövekkel tudunk hatástalanítani. Azt hiszem, az életemben most egy Góliát kapott egyet. Ahogy az Úr tanít, vezet, nemsokára jön a következő, és el fog tűnni.

Kb. két éve egy istentiszteleten Dávid és Góliát történetéről volt szó, az öt kőről, hogy pontosan mit jelképeznek, és hogy honnan szerzi meg Dávid az öt követ. Majd erre is vissza kéne itt térni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr472008825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása