HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Hogyan szól hozzám Isten?

2009.02.27. 23:15 Czimby

Egy hete írtam egy látásomról (lásd itt), amin, ha belegondolunk, nem ártott volna alaposan elgondolkodnom, mit is akar ezzel pontosan mondani az Úr, mit jelent pontosan az, hogy nem látok, hogy nem tudok járni az úton, stb. Egy átlag keresztény ilyenkor kutakodik, lapozza a Bibliát, hogy jobban megértse, mit akar mondani Isten.
Mivel én átlag alatti keresztény vagyok, nem vettem a fáradságot, hogy kinyissam a Bibliámat. Ebből logikusan az következne, hogy nem is fogom megtudni, mit akarhat mondani Isten ezzel a látással, és véglegesen elpasszoltam a lehetőséget, hogy Isten üzenetét most megértsem, mert az élet megy tovább, Isten országa sem áll meg, újabb üzenetek jönnek, tovább kell menni - aki kimarad, az lemarad. Aki nem veszi a fáradságot és nem nyitja ki a Bibliát, annak nem jöhet áttörés az életében. Ha logikusan gondolkoznánk, így kéne lennie.

De nem. Isten szólni akar. Ebben pedig az én gyarlóságom, hiányosságaim számára nem lehet akadály. Bár nem érdemelném meg, de ha nem nyitom ki a Bibliát, akkor talál rá más módot, hogy elmondja nekem, amit el akar. Isten kegyelme és szeretete végtelen, és nagyon jó volt azzal szembesülnöm, hogy ha fogyatkozásaim is vannak, nem fogom ezzel kizárni magam az Ő országából.

Nagyon jó átélni azt a kegyelmet, hogy ha csak olyan vagyok, hogy ki sem nyitom a Bibliát, Isten keres más módot, hogy elmondja nekem azt, amit el akar. Nem vádol, miért nem olvasod a Bibliát, nem kárhoztat, nem von felelősségre - szól máshogy, ha a Biblián keresztül nem adok neki lehetőséget.

Senki ne értsen félre, nem azt akarom reklámozni, hogy nem is kell Bibliát olvasni. Arról van csak szó, hogy ha nem vagyunk képesek mindent megtenni, és belátjuk fogyatkozásunkat és hogy többet kellene Bibliát olvasni (az én esetemben) és nem a kifogásainkkal próbáljuk kimenteni magunkat, akkor Isten talál rá más módot, hogy szóljon hozzánk, ha ebben jelen esetben éppen a gyarlóságunk, fogyatkozásunk lenne az akadály számára. És személyesen egy ilyet megtapasztalni nagyon jó, csodálatos, hogy Isten ennyire szeret.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr39970825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása