HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Dialógus Jézusról

2008.08.05. 17:39 Czimby

 

 

 

 

 

 

Június 9-én volt egy beszélgetésem:

 

én is alig hiszem el
hogy ezek megtörténtek velem
hidd el
mikor láthattam 9-10 évesen Jézust
az mi volt?:D
LOL
és arra emlékeztél vissza most szombaton.
igen
ennek segítségével töltekeztem be láttam hogy néz ránk emberekre Isten
az a szeretet te ne tudd meg:D
csak zokogtam
tőle
én sose tudnék hallod egyikünk se tudna így nézni a másikra ahogy Ő teszi
nem bírtam feldolgozni
kezdtem hülyén érezni magam mert nem értettem mire fel kezdek szakadni a nevetéstől ha az előbb sírtam ezen???:D:P
az nem baj, jön az egyszerre is :D
igen jött is
:D
a szüleim nagyon szeretnek...komolyan ...de ahogy Ő szeret teljesen más
tiszta annyira tiszta a tekintete
Jézusnak
annyira tele van szeretettel:D
tudnék áradozni
amire emlékszem
áradozzál csak, ritkán hall ilyeneket az ember.
megérdemli tényleg hogy ennyire és így dícsérjük Őt :)
Olyan dolgokon kellett átmennie értünk,és ennek ellenére így tud ránk tekinteni ....hihetetlen volt látni...áá nagyon megérintett
sajnálom mai eszemmel hogy akkor megijedtem Tőle
dehát mit tehetett volna egy gyerek?:P
csoda hogy nem sikítottam hanem csöndben végignéztem amint jön felém:D
szoktak sikítani is IT-n, sztem az sem gond :D
LOL
féltem de nem tűnt olyan ijesztőnek hogy féljek
igen de akkor anyuék berohantak volna és Ő meg nem jött volna oda hozzám
de kajak odajött
:P
és leguggolt hozzám
szép hófehér lepedusban(ruhában) vagy miben volt:D
tudod mi az érdekes? láttad azt a videot amit tőled kaptam kértem hogy keresd meg Jesse-től?
ja, nem néztem végig... pedig anno akartam volna...
abban Jesse elmondta hogy nézett ki neki Jézus amikor fent volt a mennyben elragadtatva egy kis időre
:)detto olyan volt nekem is ,mondom magamban ilyen nincs:D
hát nem semmi :D
jaja
nekem mondod?:D
olyan megkönnyebbülés volt hallani hogy másnak is olyan volt
azt asszem meséltem, kb. egy éve volt, hogy imádkoztam, hogy "Jézus nevében megtagadok minden félelmet", asszem feküdtem, kissé félálomban voltam, és akkor
ja, tudod, akkor olyasmi volt, mintha valaki mellettem ülne és a hátamra tette a kezét és azt mondta, hogy "Ne félj"
:)
rémlik valami
nekem is ezt mondta:D
komolyan? :D

aha
azt mondta nekem hogy "Ne félj!"
:D 10 éves gyereknek érted hogy ne féljen
LOL
de én nem éreztem én láttam (rotfl)
és amikor leguggolt hozzád, akkor mondta?
leguggolt,rámnézett,mosolygott,és mondta ne félj:P
én meg persze bambultam rá
hogy mi van?:D
hát, félni azt nem kell, ez már biztos :D
:)a h a m ,de ezt akkor honnan tudtam volna?
:D
jah és nyújtotta ki a kezét felém hogy fogjam meg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr40616034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása