HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Az emberi problémákról - újratöltve

2010.11.30. 00:19 Czimby

Angyalokról és démonokról

 

Rengeteg bejegyzésem szól már az emberi problémákról. Isten most újra szólt a témával kapcsolatban.

Démonokról és angyalokról beszélgettem valakivel. Próbáltam összeszedni a tapasztalataimat, hogy milyen a démonok hatása az emberre, és az angyalok és Isten hogyan hat az emberre. Érdekes dologra jöttem rá.
Vannak, akikhez Isten álmokon keresztül is szokott szólni, én is ilyen vagyok, több bejegyzés szól ilyenről. Nem tudom, mennyire lehet általánosítani, de amikor álmodunk, olykor a szellemvilágba kapunk betekintést és talán démonokkal és angyalokkal is elég közelről találkozunk.
Kb. 6 éve, nem sokkal a Szentszellemkeresztségem után volt egy álmom: olyan helyen voltam, ahol okkult vagy sátánista emberek tevékenykedtek és negatív szellemi lények (démonok) jelentek meg. Ezek a szellemi lények konkrétan láthatók voltak számomra, de nem igazán emlékszem rájuk, az alakjukra, valami furcsán lebegő "színhalmazok" lehettek. De egyértelműen eléggé nyomasztó, megterhelő érzés volt a közelükben lenni, nem is tudnám semmihez sem hasonlítani azt az érzést, csak egy rossz álomhoz: amikor az ember azt álmodja, hogy nem tud megmozdulni sem, mert valami láthatatlan erő (vagy konkrét dolog, "élőlény", stb.) annyira megterheli. Ilyet éreztem a lények közelében. Majd azt mondtam egy ilyen negatív szellemi lény közelében, hogy "Szentlélek, jöjj!", és az a lény eltűnt onnan.
Ahogy ezt az álmomat felidéztem, világos lett számomra, hogy a démonok adott esetben (vagy talán minden esetben?) úgy hatnak az emberre, hogy az ember azt lássa, nem tud megmozdulni sem, nem tud menni semmilyen irányba, le van bénítva, mint egy rossz álomban. Ebben a bejegyzésben is írtam róla, hogy az ember könnyen láthatja magát, saját helyzetét olyannak, hogy nincs kiút, nincs ajtó semerre, amerre tovább tudna menni. Azt értettem meg a most leírt álmom felidézésekor, hogy ha ilyet észlelünk magunkon, akkor az valami démon miatt lehet: a démonok így fejtik ki a hatásukat az emberre, így működnek. Ilyenkor tehát valójában nem az az igazság, hogy nincs kiút semerre egy rossz helyzetből, hanem hogy az ördög elferdítette számunkra az igazságot, hogy ilyennek lássuk a helyzetünket. A megoldás tehát: az igazság, aki nem más, mint Jézus, aki azért jött, hogy az ördög minden munkáját lerontsa. Arra jöttem rá, hogy az ördög az utat akarja elzárni előlünk és reménytelenségbe akar taszítani minket, míg Isten és az angyalok pont az ellenkezőjét teszik, utat mutatnak a reménytelenségből is, és ez az út maga Jézus.

Az ördög munkája, hogy lezár minden utat számunkra és a reménytelenség, magatehetetlenség börtönébe zár.
Jézus munkája ezzel szemben, hogy az ördög "útelzáró" tevékenységét keresztülhúzza, az ördög minden munkáját lerombolja és utat nyit: utat, mely maga Jézus: az út, az igazság és az élet.

Szólj hozzá!

Címkék: problémák

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr412482583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása