HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Egy pálfordulás

2007.12.31. 16:24 Czimby

Pár nappal karácsony előtt msn-eztem egy lánnyal, aki akkor átadta a szívét Jézusnak. Utána pár napig én sem tudtam hova lenni az örömtől, szinte hihetetlen, mikre képes az Úr.
Idézek a beszélgetésünkből, először amiket megtérése előtt írt, utána amiket utána.

mert mostanában utálok élni
az Úr azókat vette el tőlem 2hét alatt akiket a legjóbban szeretem

elvesztettem minden hittem ,elegem van,

nem tudok benne bizni sajnos
és megvan rá a nyomos okom

ha hozzá merészel nyulni érni a családomhoz szüleimhez tesoimhoz akkor azt is megbánja hogy valaha megteremtette az embereket ,mert lepaktálok a legnagyobb ellenségével és tönkre teszem

deha hozzá merészel érni pókóllá teszem az életétt énmagam leszek az ördög,megvan minden erőm hozzá,nem sok választ el attól,hogy maga az ördög legyek

hallottál már a lélek vándorlásról?:-O
hallottam...
és hisszel benne?:-O
nem.
akkor jóbban tennéd ha hinnél

 

Folytattuk a beszélgetést, majd a megtérők imájának elolvasása után ezeket írta, többek között:

 

elolvastam érdekes volt olvasni egészen érdekes érzéseket váltott ki belőlem,az normális hogy sirni kedztem hogy büneinket magára válalta?

elolvastam ez alatt ismét amit küldtél és
elkezdtem hozzá beszélni,hogy igazad volt soha sem őt helyeztem az életemben az első helyre de ez máttól megfog változni és befogadom a szivembe

Ki elhozza nekünk a megváltást az maga az Úr aki büneinkért megfeszitetett,vérét adta értünk
na ilyenek jönnek belőlem
ilyenek jutnak most eszembe

De mi bünösök,kik eltaszitjuk magunktól az Úrat,ezáltal nem nyerünk megbocsátást. A megbocsájtás elnyerése benünk van,csak szabaddá kell tenünk az útat szívünk felé,hogy az Úr az első helyett elfoglalja .Igy ezáltal megbocsájtást nyerünk és büneink alól is feloldozást nyerünk mely által egy jóbb szebb világot fogunk látni melyben szívesen éljük le életünk melyett az Úr nekünk szánt.

Fogad el mit az Úr szánt neked,hisz az Úr kegyelmes és szeret téged.,Még ha olykor úgy is érezzük elhagyott minket ő velünk van csak beszélnünk kell hozzá. Ha nem szólitjuk meg és nem kérjük hogy halgasson meg nem nyerünk szívébe bebocsátást annak reményében hogy egy szebb bodogabb élet részesei legyünk.

Mikor az ember elfogadá az Úrat és szívébe bebocsátást nyer ,bünei alól is feloldozást nyer.

Mikor az égen megláttod a legfényesebben fénylő csillagot a kis Jézus mosolya tündököl rád mely békességet és szeretetett hoz el szívünkbe.

Mikor felnéztem az égre rám mosolygót a kis Jézus ,s látván a benne rejlő szeretetett békeséget megnyitottam felé szívem egy jóbb szebb világ felé:,

A világ mely felé szívem nyílt megszületésemkor ,egy elveszett világ volt az Úr nélkül .Az Úrat szeretni kell,nyisd meg hát felé az útat mely a szívedhez vezetti el .
Ahogyan akkoron a napkeletti bölcseket útjukra vezette az égen a legfényesebben tündöklő csillag.

Gyermekeim mikor felnéztek a legfényesebb csillagra ne az arcképem lásátók meg,hanem a bennem rejlő békességet szeretetett mely csak arra vár,hogy elfogadjátok.

Mikor szent este felnéztem az égre angyalók tündöklő mosolyába merengtem , s gondolatban repültem feléjük a gondtalan békéségbe és szeretettbe.
Mikor szeretettük megérintette szívem tudtam egy az életem egy az útam melyet az Úrral fogok végig járni.

Ő vezeti minden lépésem,hogy a helyes útón maradván megmutassam az embereknek a helyes útat mely őket is szeretet országába vezeti.

Mely a menyország,ne féljetek tőle hisz ő az Úr ki a szeretetett és a békeséget hozta el nekünk az által hogy büneinket magára vette ez által megfeszitetett értünk.

De ne féljetek az Úr feltámadá és eljön hozzánk újra hogy továbbra is a helyes útón haladjunk.

Kik a helyes útón járják végig életüket mit az Úr mutatott meg nekik azók elnyerték büneik bocsánatát és a menyországba jutnak.

Mindnyájan elveszett báránykák voltunk míg az Úr nem érintette meg szívünket minden szeretetével.
Te tényleg nem nagyon olvastál Bibliát meg nem is nagyon jártál templomba?
tényleg,esküszöm

Énmár felemelkedtem közületek,meghallottam az Úr szavát. ,engedjétek be ti is szívetekbe . Mint ezernyi tündöklő csillag fénye ,ugy ragyogjón elötetek az Úr szeretette.
Mikor ragyogni kezd előtted nyisd ki szíved kapúját s fogad be őt.
Ne félj tőle ő a megváltod .

Ha hiszed,hogy eljő az Úr hozzád ,megfogja érintenni szíved a megváltással mely békességet hoz szívedbe.

A szeretetett ,békességet ne keresd,hisz azt nem keresni kell,hanem elfogadni ,mely az Úr ajándéka.

Ha nem fogadod el az Úr ajándékát, a békesség és szeretett sem fog megérinteni,egy szebb jóbb világott taszítasz el magadtól. Mely csak arra vár,hogy elfogad és benne élj.

tudod a 2 elveszitett fontos ember elveszitése után soha sem gondoltam volna,hogy ezt mondom, egészen jól érzem magam, mintha az egész életem alatt elszenvedett gondoktól szabdultam volna meg,és valamilyen szinten eltudom fogadni,hogy nincsenek többé,kicsit mintha megkönyebbült volna Lelkem melyet az emberi gyarloságom alatt számos bün nyomta.

Emlékszel mindig mondtam,hogy 2 énnem van állandóan gyötörnek harcolnak egymással
most ugy érzem a rossz távozik belőlem.
és a jó gyözedelmeskedik :)

Ne bizz a hitetlenekben hisz ők nem az Úrat szolgálják.

Mikor felnézek az égre s keresem csak keresem ezernyi csillag közt a kis Jézust!

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr86280302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása