HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Hogyan és mikor használjuk Jézus nevét? 2.

2010.08.17. 14:14 Czimby

Ebben a bejegyzésben már írtam a témáról. Ezt most kiegészíteném újabb tapasztalataimmal. Arról írtam akkor, hogy az álmosság ellen imádkoztam Jézus nevében és azonnal kijöttem így a félig alvó állapotomból egy keresztény alkalmon. Az ima következtében állapotom azonnal megváltozott, ezért fel tudtam emelni a fejem és tudtam figyelni.

Azóta újra voltak hasonló "bealvós" szituációk, újra éltem a lehetőséggel, hogy Jézus nevében megszabaduljak az álmosságtól, de nem úgy történt, ahogy először. Arra, számítottam, hogy kényelmesen, ahogy a legelső alkalommal, elhagy az álmosság és utána könnyedén fel tudom emelni a fejem. Időbe telt, mire rájöttem, hogy most másképp akar az Úr megszabadítani: ima után nekem kell előbb felemelnem a fejem és utána lesz távol tőlem az álmosság.
Először arra álltam be, kissé kényelmesen, hogy ha valamiért imádkozom Jézus nevében, az többnyire azonnali, érezhető, látható változást hoz. Miután tapasztaltam, hogy nincs mindig így, azt láttam, hogy ilyen ima alkalmával az Úr rámutat arra, mit kellene nekem tennem azért, hogy ez a látható változás meglegyen. Amire legutóbb jöttem rá, hasonló ez utóbbihoz: rájöttem, ha Jézus nevében kitartóan imádkozom valamiért ill. űzök valamit, akkor ajtók nyílnak meg, amiken bemehetek: nekem kell az ajtókon bemenni, nem megy be helyettem senki, ill. nem fog az ajtón átjönni az énhozzám, amire szükségem van. Mégsem rajtam múlik, hanem Istenen: Ő nyitja ki az ajtót természetfeletti módon, és ha már nyitva van, könnyű bemenni rajta.

Amikor Jézus nevét használjuk imánkban, kötözünk, űzünk, többnyire nem oldódik meg az ima által azonnal egy probléma, hanem Isten fegyverzi le az ellenséget és fegyverez fel engem, hogy oda tudjak pörkölni az ellenségnek egy kicsit. Ilyen ima híján én lennék kénytelen az ellenség pörkölésétől szenvedni, de ezt nem kell, hiszen hatalmat kaptunk, hogy kígyókon és skorpiókon tapossunk és az ellenség minden erején. Nincs körülmény, nincs nehézség, aminek rajtunk úrrá kéne lennie és aminek nyomást kéne gyakorolnia ránk: mi lehetünk úrrá a nehézségeken, problémákon, mi gyakorolhatunk ezekre nyomást. Ha tisztában vagyunk azzal, kicsoda Jézus, aki drága árat fizetett a szabadulásunkért és MINDEN térd meghajol a nevére és hálás szívvel használjuk a nevét, akkor a gonosz nem felettünk, hanem lábaink alá vetve lesz.

Nem is kell, hogy körülményektől, nehézségektől függjön a boldogságunk. A boldogságunk Istentől függhet, aki mindenkor szeret minket, aki megváltott minket, akivel mindig élő kapcsolatban lehetünk.

Jézus nevének a használata egy kulcs a keskeny úton. Ha nem megfelelően használjuk ezt a nevet, nem lesúlyt ránk hatalmas haragjával az Úr, hanem szeretettel helyreigazít, hogy mit kéne másképp csinálnunk. Ha pedig megfelelően használjuk, utat mutat és ajtót nyit abba az irányba, amerre mennünk kell. Akár tökéletlenek, akár valamennyire már tökéletesek vagyunk, mindkét esetben számunkra Jézus az út, az igazság és az élet.

Szólj hozzá!

Címkék: jézus út neve

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr452228033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása