HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Dialógus a Mennyről

2008.08.14. 17:54 Czimby

Jel. 10. 1-2: És láték egy másik, erős angyalt az égből leszállani, a ki felhőbe vala öltözve; és a fején szivárvány vala, és az orczája olyan vala, mint a nap, és a lábai mint a tűzoszlopok; És a kezében egy nyitott könyvecske vala; és tevé a jobb lábát a tengerre, a bal lábát pedig a földre...

Jel. 19.17: És láték egy angyalt állani a napban, és kiálta nagy szóval, mondván minden madaraknak, a melyek repdesnek vala az égnek közepette: Jőjjetek el, és gyűljetek egybe a nagy Istennek vacsorájára;

 

jaj tetszik a képed

na, mondd csak, mit látsz a képen? :D

napot látok meg nekem olyan mintha mögötte egy galamb lenne tök szép mindenesetre

nem véletlen tettem be ezt a képet.

képzeld el, egyik nap galamb formájú felhőt láttam az égen mintha a szárnyaival terelte volna a többi felhőt

érdekes volt. vagy csak nekem jött le

pont azt nézem, mintha ezen a képen is ez lenne, ahogy mondod...

igen akartam mondani hogy hasonlót láttam. csak az napközben volt...de komolyan galamb formájú volt:D

kb. a Nap fölött, az a galamb, úgy értetted.

a nap mögött vagy fölötte egy picivel de nem sokkal, nagyon szép. hol találtad?

fényképeztem :D

nem mondod????

:D

de ügyi voltál

komolyan

volt egy kissé kalandos utam az erdőben... utána lejöttem, akkor fényképeztem.

:)

itthon néztem, és érdekes volt. mintha az Úr szólni akarna a képen keresztül.

egyébként ahogy ránéztem erre a képre, láttam benne dolgokat, amik nincsenek fizikailag a képen.

belelehet látni dolgokat

aki nem reális felfogású, ahhoz könnyen szólhat is az Úr

meg úgy egyébként is

pl. fehérruhás embereket, talán angyalokat a Nap körül...

szárnyas angyalokat lol amúgy igen

te is látod? :D

aha:D

de király :D

:D

én egy nyitott könyvet láttam még, mikor először megnéztem.

a napban?

alatta.

sztem picit a napba is belelóg az a könyv :)

de igen, igazad van alatta van, közvetlen a nap alatt

de a naphoz közel

szép vastag egy könyv:D

ez kemény. milyen lazán beszélünk arról, amit nem látunk :D

de hiszen én látom :D

ott van

:D

jó, de nem úgy :D

jó igen:D értem

valami hangszert is látsz? hárfát vagy ilyesmit?

pici ahhoz a kép...:P

én mintha vmi kezet is látnék

a Napban látsz valamit, benne?

igen

nagyon szorosan közvetlen alatta egy könyvet meg a könyv fölött picivel azaz a könyvön a galamb

asszem

betegyem itt msn-en háttérnek? :D

hűűűű így sokkal szebb

itt már látni és valami elképesztően gyönyörű

Pont egy hete volt, hogy fényképeztem.

levagyok nyűgözve :)

hát én is le voltam....

képzelem ha képen ilyen milyen lehetett a valóságban

a valóságban nem volt nagy durranás :D meg a napba nem is nagyon lehet belenézni.

:)attól még ez ott volt

csak tudtam, hogy a fényképező a Napot szépen le tudja kapni.

a gép csak "megörökítette"

Amikor először nézegettem a képet, én a Napban Jézust láttam egy pillanatra.

dejó lehetett Őt látni

de arcvonásokat nem láttam, csak körvonalat.

"csak" :D

:)

az arca nagyon szép úgymond tele van túláradó szeretettel amit nem képes az ember feldolgozni

kb így tudnám leírni

talán a képen van még valami szekér, de ebben nem vok biztos... talán a napban, a naptól kicsit balra...

én már tisztán látom azt a galambot

csodaszép:)

és a Naptól jobbra van egy angyal. több is van, de azokat ilyen pontosan nem tudnám megmondani....

sok angyal van a képen, de nem kihevetőek pontosan

de ott vannak

én talán olyan 4-5-öt látok, és azok nagyok.

egyébként hogyhogy egy fényképről így átjönnek dolgok? hogy lehet ez?

nem tudom,hogy érted hogy így?Hogy neked vagy az hogy mindkettőnknek kb ugyanaz?

úgy értem, hogy én csak fényképeztem, ahogy szoktam máskor is, és ennyire bele lehet látni dolgokat.

nem látunk bele semmit egyszerűen sztem ott van a képen:D

érted hogy hogy értem,nem?

nekem tök természetes

igen, ott van, de nem szoktak ott lenni a képeken ilyen dolgok általában

mint te is írtad az Úr csak úgy megmutat dolgokat

egyébként "története" van, hogyan jutottam oda, ahol a fényképet készítettem.

mert másik úton akartam menni, de az meg le volt zárva, ki volt írva, hogy továbbmenni életveszélyes :D

:D

dejó

lol

bár lehet, hogy az az út is előbb-utóbb ide vezetett volna, nem tudom...

Lényeg, hogy lejöttem a hegyről egy tök ismeretlen úton, azt se tudtam, merre vezet.

és milyen szép helyre vezetett

hogy ezt le tudtad fényképezni

:)

volt egy rész, ahol nem is hasonlított az út útra. csupa fű, keskeny volt, belelógott minden...

és te mégis arra mentél?

hát, más lehetőség nem nagyon volt :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr27616056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása