HTML

Nameless blog, hiszen a cím részletkérdés

Hitbeli megtapasztalásaimat, gondolataimat gyakran le szoktam írni. Először csak szórakozásból nyitottam a blogot, majd jött az ötlet, hogy ha úgyis leírom a hitbeli dolgokat, akkor miért ne írjam azokat ide a blogba. Bízom benne, hogy aki olvas a blogomból, annak áldáseső fog a nyakába zúdulni és telibekapja őt Isten szeretete, ami ugyebár finoman szólva felülmúlja piciny kis képzeletünket. Na, nem azért bízom ebben, mintha olyan ügyes lennék a blogírásban, hanem azért, mert az áldáseső egyrészt mindenkinek mindig jól jön, másrészt meg hátha Isten van olyan kegyelmes, hogy a "grafomániámat" valami értelmesre felhasználja. A Szentlélek könnyeket felszárító és terheket a vállunkról leemelő szeretete ragyogja be a blog olvasóinak bensőjét, ahogy a felkelő Nap egy téli reggelen beragyogja a hóval fedett friss, csillogó tájat!

Friss topikok

Két szösszenet + ráadás

2007.06.28. 01:20 Czimby


   Biblia – kard

MSN-en egy képet tett be valaki, amin egy gyülekezet volt látható. Érezni lehetett a képen az Úr jelenlétét.
Azt éreztem, hogy ez egy sereg táborhelye és szellemi fegyverek, kardok vannak ott.
A kép kicsi volt, és mikor kinagyítottam, akkor láttam csak, hogy a gyülekezet tagjai éppen feltartják a Bibliáikat a kezükben. És ekkor értettem meg, hogy a Biblia olyan, mint a sereg kezében egy kard. Szellemileg kardokat láttam a képen, és fizikailag Bibliák voltak.

Zsid 4,12. Mert az Istennek beszéde élő és ható, és élesebb minden kétélű fegyvernél, és elhat a szívnek és léleknek, az ízeknek és a velőknek megoszlásáig, és megítéli a gondolatokat és a szívnek indulatait.

 

   Probléma

Egy emberi problémát láttam a szellemvilágban elhelyezkedni.
Ha az ember erre tekint, akkor a problémát látja, és az tölti be az egész látómezőt a maga bonyolultságával és lehetetlenségével együtt.
A szellemvilágban azonban ez csak egy kis rész és egészen különleges helye van. Különleges helyet, szerepet tölt be az életünkben; nem azért van, hogy fájdalmakat, nehézségeket, szenvedést okozzon, hanem egy eszköz Isten kezében, amit Isten használ az életünkben.

„Az pedig annak az akarata, aki elküldött engem, hogy mindaz, aki látja a Fiút és benne, örök élete legyen; és én feltámasszam azt az utolsó napon.” (Jn 6,40)

A "probléma" témakörébe tartozik még egy régebbi, érdekes megtapasztalásom is. Ennek az első fele egy álom (2005. decemberéből), a második fele pedig egy, az álommal kapcsolatosan valóságosan megtörtént eset (2006. júniusában). Álmomban éjszaka volt, csillagos volt az ég. Kértem Istent, hogy szóljon hozzám, adjon nekem jelet (jelentsen ki valamit vagy hasonló) a csillagokon, alkotásán keresztül. Nyelveken is szóltam sokat. Arra gondoltam, hogy fenn kéne lennem valamikor egy egész éjszaka, hogy figyeljem, szól-e valamit Isten az égbolton keresztül. Az is felmerült bennem, hogy ez nem is olyan könnyű, mert azt sosem lehet előre tudni, mikor láthatók éjszaka a csillagok, mikor nem.

Éjjel 1 óra körül úgy döntöttem, kimegyek „sétálni”. Felfigyeltem rá, hogy csillagos az ég. Ekkor eszembe jutott a régebbi álmom, amikor a csillagos ég alatt kértem Istent, hogy szóljon hozzám a csillagokon, az alkotásán keresztül. Amikor eszembe jutott ez az álmom, felnéztem az égre és rajta hagytam a tekintetem. Lenyűgözött az a hatalmas minden, amit láttam, mennyire leírhatatlanul nagy. Belegondoltam, hogy ha mondjuk kilőnének a végtelen űrbe és nagyon messze lennék a Földtől és minden emberi dologtól, akkor sem lennék egyedül, mert Isten ott is velem lenne. Ahogy a tiszta égbolt hatalmasságában elmerült a tekintetem, Isten Lelke megérintett. Nem tudom már, könnyes lett-e a szemem vagy nem, de olyasmi érzésem volt, amikor Isten jelenlétében nem tudok a lábamon megállni. Nagyon felszabadultam és kb. 5 percig nevettem. Szóltam nyelveken is kicsit, új szavak is jöttek, amik addig nem. Az az üzenet jött át a csillagokon keresztül, hogy Isten sokkal hatalmasabb, mint a mi emberi problémáink.

1 komment

Címkék: álom problémák szólás nyelveken

A bejegyzés trackback címe:

https://nameless.blog.hu/api/trackback/id/tr31163281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.09.03. 21:20:17

Érdekes, nekem is vannak hasonló tapasztalataim a nyelveken szólással.
süti beállítások módosítása